2. august 2010

Er det normalt at gå i seng kl. 5?

Jeg er en af dem, der synes det er utrolig svært at lægge en opgave til side og sige til sig selv: "Der ligger den godt til i morgen, når jeg er frisk, har masser med overskud og ser løsningsmulighederne helt anderledes."

Jeg føler mig stresset af at opgaven ikke bliver færdig her og nu. Er bange for at have mistet overblikket dagen efter og at det dér flow ikke vil indfinde sig igen.

Derfor bliver jeg ved.

Problemet er bare at det ses som ganske asocialt. At ikke følge døgnets rytme. Stå op kl. 7 og gå i seng kl. 23. Og jeg føler at det nu er kommet til en punkt, hvor jeg enten må blive voksen og indordne mig - eller finde en virkelig god forklaring til, hvorfor jeg agerer som jeg gør. Men først må man nok kigge på, hvorfor jeg egentlig gør som jeg gør. Hvorfor passer jeg ikke ind i det fornuftige? Hvorfor hør jeg ikke efter? Eller gør jeg...? Dét må jeg kigge på i morgen!

God nat. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar